Tuesday, March 31, 2009

FamiLy Day~!! (wink~!wink~!)

Actually this post dah lama nak aku citew tp...disbbkan ketiadaan idea...ketiadaan mood dan ketiadaan masa...so xterpost2...tp hari nh aku berusaha jugak tuk menambah entry2 baru dalam blog aku nh...this time aku nk cite pasal family aku punya family day..LaLaLaLa..happy2 day...aku akan selalu rasa bahagia bilew bersama family2 aku!!suke2 sgt...xtahu cane nak cerita berapa bahagianyew aku bilew bersama mereka...huk33...homesick rasanyew!!!wawawa....hurrmm....sedikit maklumat pasal family day tuh:
Tempat : Ilham resort(tempat wajib setiap kali buat family day)

Tarikh :8.3.2009-9.3.2009

Masa : 1 hari 1 mlm

Pesrta : Semua ahli keluarga haji idris dan arwah hajjah hatmah

here are some pict yg korang lehh tgk...xbyk sbb gamba2 yg lain semua censored!!he33...


this pict was taken on the way we go there..canteekk..~~!!

yeaayy!dah sampai..fuh3...dah lemah pinggang..hikzzz...

terjun!!

tu jew lee gambo yg lehh di share dgn korang..hik33...

p/s :tapi part sedaynyew sbb my lovely nenek xsempat ikut kitaorg gathering beramai2...al-fatihah to my arwah nenek...semoga beliau bahagia disana...amin...

No comments:

Post a Comment