Wednesday, July 22, 2009

Aktiviti 1

selepas bertungkus-lumus satu semester masa untuk break!!salah satu aktiviti wajib time cuti ialah...HANG OUT!!yeeaahh....selepas beberapa kali cuba adjust our time...akhirnya kitaorg setuju tuk lepak2 hari khamis...memula...nak lepak mamak jew...last2...ayong lehh bantai ckp "aku bosan laa lepak mamak!!"huh!!"siot punya ayong...xpewlaa...disbbkan oleh kata2 ayong..kita round2 satu bandar baru bangi tuk carik kedai besh!!bg mereka yg duk bangi mesti ckp..."punya banyak kedai makan kat bangi...korang pening2 buat ape?"ha33...ye3...kami taw tuh...tapi 4 ur information..setiap kali lepak jerrkk...port kitaorg adewlaa AMERALLI...ha33...kaye ameralli....huh!!last2 kitaorg pilih RIMBA...besh3...motif utama kitaorg selain dari makan ialah tuk jeleskan makcik farhana...ha33!!dier xdapat ikut sbb bz hal master dier kat usm...utk menambahkan kejelesan dia..aku dan sahabat2 call laa dier..

aku :"makcik!!ko buat pe weeyy??"(khami mmg mulut longkang??weyy je terus!)
farhana:"xde buat pe...layan movie sorang2...bosan!"(kitaorg mmg dah sengih2...)
aku :"bosan??siannyerr(amik hati)
farhana:"ko call nape?"
aku:saje nak tny khabar ko...rindu plak kat ko!!lgpun nak gtau ko..."
khami:"KAMI NAK PI LEPAKK!!"(beramai2..ha33)
farhana:"boodddooohhh!!!!!!!benci ahh korang!!!"----terus letak tepon!!ha33 :35:

lepak2...chit chat sane....gossip2...buat dosa sket..

p/s: tuk menambahkan lagi dosa...aku tlh me-mms pict kitaorg kt makcik farhana...ha33...





No comments:

Post a Comment