Friday, April 17, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!YEAA

hukk33...dah bertambah satu tahun dah umur aku...sweet 22!!he33...sweet lagi kew??hik33...hurrmm...this year birthday happy sgt dgn kawan2...thanx sgt2 korang sbb buat birthday party tuk aku...aku sgt menghargai niat korang!!syg korang sgt2..walaupun aku xckp melalui mulut...xtunjuk dgn perbuatan tapi aku mmg syg korang...terharu2...first of all birthday aku disambut lewat dua hari atas rancangan untuk mengenakan aku...dah laa siang tuh aku berjalan satu hari suntukk...balik2 air xdekk...mlm tuh kena gulai plakk!!adoilaa..penat aku merayu tiada aktiviti kena2kan diadakan...tp rayuan aku tidak diendahkan oleh mereka...huh!!satu aku xpuas hati...asyran xkena langsung!!xpe3...aku ingat...aku akan berusaha dgn mereka2 utk kenakan kau...ha33[gelak jahat!!]...pape pun aku nak ucap terima kasih sgt3...dan skali lgi aku nk ckp SYG KORANG CMUA!!!muaacckkk33...gamba mmg xbyk sbb sibuk kejar org tuk kenakan mereka semula!!serang!!haiiyaaa....

bau aku mmg busuk selepas disimbah dgn taufu faa yg telah diperap selama 1 bulan[oleh asyran] + telur yg bapak dah busuk!!busuk gile gua ckp sama lu...sampaikan dak2 nh xmo amik gambo dgn aku laa..sbb busuk sgt3..ha33



yg kat atas nh juga merupakan salah sorang urusetia majlis merangkap best friend aku...dier juga akan ku kenakan kelak!!he33


KETUA DEVIL



DEVIL 2



DEVIL 3

kepada yang lain jutaan terima kasih jugak!!!

2 comments:

  1. ahhahaa!!! (gelak jahat la sgt) weeyy..knp lak aku devil no2...aku baik tau... xd btpe2 pn kt ko..

    ReplyDelete
  2. yelaa xdek buat pe kt aku...ko mula dlu kan!!dahlee air xdek sengal!!

    ReplyDelete