Thursday, April 9, 2009

minggu yg memenatkan

fuh33...minggu nh mmg menguji kesabaran dan tahap keimanan aku...mn xnyew...semua benda nk kena sattle this week...!!ahh bosan tul...mana x nyew...hari isnin kena submit report DS..memula tuh aku ingat dalam 10 page jerrkk...then bila aku tgk group lain punya report bapaklaa..tebal gile!dah mcm thesis dah aku tgk...gile33...so xkan laa aku nak anto group aku punya 10 page jew kan33...mesti nk kena sama gak ngan diaorg...so aku pe lagi...dgn masa yg singkat aku berusaha jgk siapkan report tuh hanya dalam masa 3 jam!!fuh33...kembang2 dah..tarik2 balik!!ha33...xabis kat c2 jew..tetiba leader aku ckp...esok kena present DS project!!xpe2..leh rileks lagi...fuh33...tetiba masa selasa abis kelas math tuh leader aku ckp...nak test balik project tuh... tetiba dier ckp suh aku bwk laptop...all of sudden aku yg mmg bad mood pagi tuh terus termarah leader aku..hui33...sorry yerrkk...tp nasib baeekk dier dah phm perangai aku...hikzz...aku pun pi laa manjat bilik aku yg aku rasa bpk laa tinggi nyew!!xley tinggi lagi kew??kah3...[padahal tingkat 3 jew..]..ha33..masa buat test2 tuh mmglaa banyak dugaan...panas lagi...lapo lagi...tetiba project buat hal lagi..mmg aku rasa nk mencarut sesangatlaa...[dah mencarut pun]ha33...ya allah teruk btul laa mulut aku nh!!ish33 [tampa2 sket!!]..biasa dier yerrkk!!ha33...masa presentation mmg sempoi gile...xpenah lg dalam hidup aku blaja kat cni present camni..DR u rocckk laa!!i like it...ha33...fuhh33 rasa besh kembali..tetiba teringat esok kena present MOBILE..!!!gile kembali...khamis proposal PSM plak!!esok jumaat anto report mobile!!sabtu aku de skillbase plak!!arrghh...tensi...mummy!!!arrgghh nak kuar!!!mummy bole x bg saya duit bersuka ria...ha33...aku nk ckp gi2 laa kat mak aku nnt...kui33[xguna punya anak!!]


mummy i love u...

No comments:

Post a Comment