Wednesday, April 29, 2009

kenyang~!!

walaupun esok aku de paper dan xbaca pape lg aku boley lagi meronggeng dgn pi mkn kt gelas besar!!:06:wooo33...org belanje...xkan nak tolak kowt...kan3...ha33...thanx kak timah sbb belanjew kitaorg dua makan...kitaorg mintak belanje kat cafe ump jerrkk..tp disebabkan kak timah syg kitaorg lebay dier telah belanjer kitaorg makanan first kelas!!hik33...terima kasih sgt3...sayang kak timah..hik33...
:13:

bile perut dah kenyang...aku mula rasa :04: ditambah dgn cuaca sejuk yang mana tidak seperti malam2 sebelum nh...beshnyew kalo dapat landing begitu....xpe3...aku kuatkan semangat..memandangkan sok nak balik..aku kuatkan jgk semangat nk study walaupun rupa aku sebegini rupa...ha33...


nh laa org yg dh belanje kitaorg mkn...
[muka dier masa comel..]


nh muka dier masa kurang comel
nak tahu dier tgh cakap??
"mira amik tisu kat depan tuh!!"
tapi..
aku buat xlayan jew sbb aku nak amik gambo dier dlm keadaan yang
kurang comel...
ha33..
PADAN MUKA!!


mimi dan makanannyew...
nak thu nape dier mkn nasi goreng usa td?
sbb...
masa tggu order kitaorg dibuat..makcik tukang masak tuh dtg kat mimi
dier kata...
"dik nasi goreng udang xley buat laa..sbb udang xcukup..slalu makcik letak 6 ekor udang..nh tggl 4 ekor jer...xdan nak buat laaa..."
ha33...jujur btul makcik tukang masak tuh kan33...
tu yang akhirnya
NASI GORENG USA!


SOTONG GORENG TEPUNG!!
mcm rupa cempedak gorengkan33..
ha33...
nape aku upload gambo nh??
sbb aku nak bg baiyah@devil 2.. jeles!!
sbb dier penah berkata begini
"teringin nak makan sotong goreng tepung laaa"
ha33..
baiyyah!!aku dah mkn..xpew3...aku mkankan tuk ko yerrkk...
nyum33


nh air aku dgn mimi...
GELAS BESAR!!!
impian besar..
akhirnya xabis pun...
ha33...
nafsu...
maybe sbb tu laa kak timah kalo panggil kitaorg
"oii setan!!"
ha33..

gambo makanan aku xde!!sbb...xtransfer lagi..kui33...
aku makan chicken chop!!
sedap.....


TERIMA KASIH KAK TIMAH
SYG KHAMU!!
:22:

emoticon : credit to a.m.o.i




No comments:

Post a Comment